استیلی:اعضای کادر من، مرزبان، عزیزیان و کاروی هستند




• شنیدیم به زودی هدایت پرسپولیس را برعهده خواهید گرفت؟
- هنوز چیزی مشخص نیست. صحبت هایی داشته ایم اما هنوز جنبه جدی به خود نگرفته است.

• شما آماده همکاری با پرسپولیس هستید؟
- کار کردن در پرسپولیس برای هر کسی افتخار است. مخصوصاً من که سالها در این تیم بازی کرده ام ومربی آن بوده ام افتخار می کنم که بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم. هنوز این مساله قطعیت پیدا نکرده اما در صورت بحث های جدی به پرسپولیس خواهم آمد.

• شنیده می شود با آمدنتان بسیاری از بازیکنان باید تیم را ترک کنند.
- هنوز در پرسپولیس کاره ای نیستم. بازیکنان پرسپولیس تماماً قابل احترامند و هر تیمی آرزوی به خدمت گرفتنشان را دارد اما هر کسی با روش و سیستم خود کار می کند. من نیز در زمان مناسب لیستم را اعلام خواهم کرد.

• پرسپولیس با وجود نداشتن سرمربی اقدام به جذب بازیکن کرده است، این کار به عقیده شما اشتباه نیست؟
- متاسفانه پرسپولیس عقب تر از سایر تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند قرار گرفته است در شرایطی که این تیم ها برنامه ریزی فصل آینده را انجام داده اند پرسپولیس همچنان بلاتکلیف است باید نفراتی جذب شوند که به سیستم سرمربی بخورند. اینگونه جذب بازیکن برای تیم مفید فایده نخواهد بود ، نه تنها پرسپولیس هرتیم دیگری هم اینگونه عمل کند قطعاً در طول فصل این مساله مشکل ساز خواهد شد.

• بازگشت دوباره کاشانی را به پرسپولیس چگونه ارزیابی می کنید؟
- کارنامه کاشانی مشخص است و همه می دانند او تا چه اندازه عاشق این تیم و هوادارانش است. کاشانی قطعاً می تواند با مدیریت خوب، پرسپولیس را به روزهای اوجش بازگرداند. امیدوارم در کارش موفق باشد.

• شنیدیم عزیزیان جایگزین عابدزاده خواهد شد، صحت دارد؟
- من کادر خودم را دارم. چه در پرسپولیس چه در تیم دیگری عزیزیان، مرزبان و احمد کاروی همراه من هستند. درگذشته با این کادر کار کرده ام و نتیجه مثبتی هم داشته است.

• غیر از پرسپولیس از چه تیم هایی پیشنهاد دارید؟
- ابومسلم بود که دیگر بحثمان ادامه دار نشد و پرسپولیس که هنوز صحبتهای جدی را آغاز نکرده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد