پای رونالدو به سنتیاگو برنابئو باز شد

منچستریونایتد با پذیرش پیشنهاد نجومی رئال مادرید با فروش کریستیانو رونالدو به این تیم موافقت کرد. انتظار می رود گفت و گوهای باشگاه مادریدی و ستاره ی پرتغالی شیاطین سرخ تا پایان ماه ژوئن به انتقال قطعی او به رئال منجرشود.

منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که با پیشنهاد نجومی رئال مادرید مبنی بر در اختیار گرفتن کریستیانو رونالدو، ستاره ی پرتغالی خود موافقت کرده است. مادریدی ها از دوسال پیش تاکنون برای خریدن رونالدو تلاش می کردند ولی باشگاه انگلیسی هربار با پیشنهاد رامون کالدرون، ‌رییس وقت باشگاه رئال مادرید برای فروش رونالدو مخالفت می کرد.

فلورنتینو پرس رییس جدید باشگاه اسپانیایی چند روز پیش کاکا ستاره برزیلی میلان را با 65 میلیون یورو به سانتیاگوبرنابئو برد و از او بعد از زین الدین زیدان که با 73 میلیون یورو درسال 2001 به همین تیم انتقال یافته بود، دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال ساخت.

اکنون با فروش کریس رونالدو به رئال مادرید با مبلغ 94 میلیون یورو که دو باشگاه برسرآن توافق کرده اند، رکورد جدیدی درنقل وانتقالات بازیکنان دنیای فوتبال رقم می خورد. انتظار می رود مذاکرات رئال مادرید با رونالدو تا پایان ماه جاری میلادی و یا زودتر ازآن به پایان رسد و او به طور رسمی بازیکن تیم اسپانیایی اعلام شود.

در بیانیه رسمی باشگاه منچستریونایتد که پنجشنبه منتشر شد، آمده است:" منچستریونایتد از سوی رئال مادرید پیشنهاد 80 میلیون پوندی برای فروش رونالدو دریافت کرده است که رکوردی جهانی در بازار جا به جایی بازیکنان فوتبال شمرده می شود. منچستر یونایتد با توجه به گفته های کریستیانو رونالدو در مورد علاقه اش به جدایی از این تیم پس از گفت و گو با مدیربرنامه های او موافقت کرد تا سران رئال مادرید با این بازیکن وارد مذاکره شوند. انتظار می رود گفت وگوهای دو طرف تا 30 ژوئن به پایان رسد و باشگاه تا آن تاریخ دراین رابطه اظهار نظری نخواهد داشت."

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد